BURTON un tehnoloģijas
Gribi atrast savu perfekto dēli, bet nav bijis laika atnākt uz veikalu pakonsultēties? Izlasi šo rakstu, un, iespējams, Tu atskārtīsi, kur meklēt viņu – to īsto sniega dēli 2013! Mūsu Gaujas ielas snovborda guru Rūdolfs ir veicis nelielu ieguldījumu informatīvā materiāla radīšanā, lai Tev būtu ērtāk izdarīt savu izvēli. Dāmas un kungi, šis tas par BURTON 2013:
WHAMMY BAR
Lieliski paredzēts frīstailam pie Latvijas apstākļiem, tik pat baudāms arī lielos kalnos gan parkos, gan pūderī, gan uz trasēm, ja braukšanas stils nav agresīvs, tas ir plūstošs, uz griešanos ap savu asi tendēts, līdzīgs sērfošanai pa viļņiem.
„ROKERA” formas dēlis – vienmērīgi ieliekts visā tā garumā, liekums pēc formas atgādina banānu, padara braukšanas stilu plūstošāku.
„SUPER FLY CORE” tehnoloģija – vertikāli dēļa garumā koks tiek klāts sendviča veidā, mijoties cietas un mīkstas struktūras kokam. Tādā veidā tiek panākta sniega dēļa svara samazināšana, nezaudējot izturību, un palielināta elastība labākam atspērienam snovparkos, un labākai kontrolei frīraida apstākļos.
„DUALZONE EGD” tehnoloģija – koks tiek klāts perpendikulāri sniega dēlim, kas paceltās whammy malas padara pietiekami izturīgas parka apstākļiem.
„TWIN FLEX” serde – atspēriena punkts palēcienam ir vienāds abos dēļa galos
„MID-SPOON” tehnoloģija rada pacēlumu uz sniega dēļa slīdvirsmas vidus daļas. Tas samazina iespēju ieraut kantes kādā nevēlamā sniega kukurznī, palielina manevrēšanas spējas pie neagresīvas braukšanas, jo samazina pretestību uz dēļa galiem, kas rodas no kājas spiediena, veicot pagriezienu. Tāpat tas palielina palēcienu (šūpoļu princips).
„SCOOP” – līdzīgi paceltajām malām, arī dēļa galu daļās, vietās, kur jau ir pacēluma leņķis, to vidus ir nedaudz iespiests, kas rada labāku kontroli, pie apstākļiem, kad spiediens uz dēļa galiem ir palielināts – freeride, slaid-boksi, utt..
„RAIL READY” kantes ir gatavas slaidošanai, jāpievīlē nebūs, bet tajā pašā laikā, to speciālā struktūra paredz arī braukšanu pie apstākļiem, kad tās ir nepieciešamas, savācoties pirms/pēc lēcieniem un citām kondīcijām.
„PRO-TIP” – saīsināti abi dēļa gali, tas rada mobilitāti veicot palēcienus vai manevrus pie sarežģītākiem braukšanas apstākļiem, kad dēlis tiek kustināts pēc šūpoļu principa.
„INFINITE RIDE” – elastība, kurai būtu jākalpo ilgi un daudzu gadu garumā. Ražotnē dēlis tiek ievietots mašīnā, kas to nežēlīgi saliec un, tā teikt, iekustina, lai braucējam tas būtu jau baudāms braukšanas sākumā.
CUSTOM FLYING V
Paredzēts visa veida apstākļiem, un jocīgā kārtā ir arī labs visa veida apstākļos. Iespējams, nav pats labākais variants Latvijas frīstaila apstākļiem, jo ir radīts attiecīgi pasaules mērogiem – lieli lēcieni, augsti kalni, liels spēks. Lieliski derēs tiem, kas mīl braukt pa trasēm, ielaist arī pūderī, un palēkties taisnā virzienā. Sniega dēlis, kas kalpo par atskaites punktu citiem dēļiem. Konkrētais Flying V gan nav paredzēts ļoti agresīvai braukšanai, tad jāizvēlas „kambara” variants.
„SPRINGLOADED” formas dēlis – „rokera” un „kambara” formu apvienojums, precīzs un agresīvs zem stiprinājumiem, plūstošs un piedodošs dēļa galos un starp stiprinājumiem.
„SUPER FLY 2 CORE” tehnoloģija – vertikāli dēļa garumā koks tiek klāts random veidā, mijoties cietas un mīkstas struktūras kokam. Tādā veidā tiek panākta sniega dēļa svara samazināšana, nezaudējot izturību, un palielināta elastība labākam atspērienam snovparkos, un labākai kontrolei frīraida apstākļos.
„DUALZONE EGD” tehnoloģija – koks tiek klāts perpendikulāri sniega dēlim, kas paceltās malas starp stiprinājumiem padara pietiekami izturīgas parka apstākļiem
„INFINITE RIDE” – elastība, kurai būtu jākalpo ilgi un daudzu gadu garumā. Ražotnē dēlis tiek ievietots mašīnā, kas to nežēlīgi saliec un, tā teikt, iekustina, lai braucējam tas būtu jau baudāms braukšanas sākumā.
„TWIN FLEX” serde – atspēriena punkts palēcienam ir vienāds abos dēļa galos
„DIRECTIONAL” forma – dēļa priekšgals ir nedaudz garāks.
„LIGHTNING BOLTS” dēļa struktūrā no vidus uz malām perpendikulāri iestrādātas stīpas (ribas, skelets), kas ļauj palielināt dēļa atsperīgumu nepadarot to stīvāku.
„SQUEEZEBOX” vietās zem stiprinājumiem dēlis struktūrā ir mīkstāks un elastīgāks, kas rada papildus stabilitāti.
„FROSTBITE” uz dēļa galiem kantes ir nedaudz iegrieztas, un vairāk iznāk uz āru, kas rada papildus saķeri pie ledainiem apstākļiem.
„PRO-TIP” – saīsināti abi dēļa gali, tas rada mobilitāti veicot palēcienus vai manevrus pie sarežģītākiem braukšanas apstākļiem, kad dēlis tiek kustināts pēc šūpoļu principa.
BLUNT
Šis dēlis ir lieliski piemērots frīstailam. Nedaudz agresīvāks kā Whammy-Bar, bet lieliski derēs arī plūstošai braukšanai un lieliem lēcieniem. Dēlis paredzēts braucējiem ar pieredzi vai tādiem, kas ātri progresē, jo lielas kļūdas tas nepiedod.
„ROKERA” formas dēlis – vienmērīgi ieliekts visā tā garumā, liekums pēc formas atgādina banānu, padara braukšanas stilu plūstošāku.
„FROSTBITE” uz dēļa galiem kantes ir nedaudz iegrieztas, un vairāk iznāk uz āru, kas rada papildus saķeri pie ledainiem apstākļiem.
„PRO-TIP” – saīsināti abi dēļa gali, tas rada mobilitāti veicot palēcienus vai manevrus pie sarežģītākiem braukšanas apstākļiem, kad dēlis tiek kustināts pēc šūpoļu principa.
„CRUISE CONTROL” dēļa forma ir ieliekta uz visām pusēm, kas padara braukšanu plūstošāku, ar mazākām iespējām kaut kur aizķerties.
„RAIL READY” kantes ir gatavas slaidošanai, jāpievīlē nebūs, bet tajā pašā laikā, to speciālā struktūra paredz arī braukšanu pie apstākļiem, kad tās ir nepieciešamas, savācoties pirms/pēc lēcieniem un citām kondīcijām.
„JUMPER CABLES” Dēļa galos virzienā no centra „V” veida formā ir ievietotas vairākas karbona stīgas, kas palielina atspērienu.
„CRUISE CONTROL” dēļa forma ir ieliekta uz visām pusēm, kas padara braukšanu plūstošāku, ar mazākām iespējām kaut kur aizķerties.
„TWIN” forma – vienāds uz abiem galiem.
„TWIN FLEX” serde – atspēriena punkts palēcienam ir vienāds abos dēļa galos
PROCESS FLYING V
Vieglāks un izturīgāks, salīdzinot ar iepriekšējo gadu „PROCESS” dēļ karbona izmantošanas līmējot dēļa struktūru. Derīgs gandrīz visam, sākot no frīstaila līdz trasēm, bet būs īpaši parocīgs frīstail@frīraid apstākļos.
„SPRINGLOADED” formas dēlis – „rokera” un „kambara” formu apvienojums, precīzs un agresīvs zem stiprinājumiem, plūstošs un piedodošs dēļa galos un starp stiprinājumiem.
„SCOOP” – līdzīgi paceltajām malām, arī dēļa galu daļās, vietās, kur jau ir pacēluma leņķis, to vidus ir nedaudz iespiests, kas rada labāku kontroli, pie apstākļiem, kad spiediens uz dēļa galiem ir palielināts – freeride, slaid-boksi, utt..
„FROSTBITE” uz dēļa galiem kantes ir nedaudz iegrieztas, un vairāk iznāk uz āru, kas rada papildus saķeri pie ledainiem apstākļiem.
„JUMPER CABLES” Dēļa galos virzienā no centra „V” veida formā ir ievietotas vairākas karbona stīgas, kas palielina atspērienu.
„INFINITE RIDE” – elastība, kurai būtu jākalpo ilgi un daudzu gadu garumā. Ražotnē dēlis tiek ievietots mašīnā, kas to nežēlīgi saliec un, tā teikt, iekustina, lai braucējam tas būtu jau baudāms braukšanas sākumā.
„SUPER FLY CORE” tehnoloģija – vertikāli dēļa garumā koks tiek klāts sendviča veidā, mijoties cietas un mīkstas struktūras kokam. Tādā veidā tiek panākta sniega dēļa svara samazināšana, nezaudējot izturību, un palielināta elastība labākam atspērienam snovparkos, un labākai kontrolei frīraida apstākļos.
„DUALZONE EGD” tehnoloģija – koks tiek klāts perpendikulāri sniega dēlim, kas paceltās malas starp stiprinājumiem padara pietiekami izturīgas parka apstākļiem
„TWIN-LIKE” forma, nedaudz cietāks astē un pavisam nedaudz centrēts vairāk uz dēļa aizmuguri.
„DIRECTIONAL FLEX” serde – dēlim atspēriena punkts ir astē.
„SMOOTH RIDE” dēlis absorbē vibrāciju pirms tā nonāk līdz ķermenim.
AFTERMATH
Lieliski paredzēts braucējiem, kuri brauc jau sen un vēlas palikt pie klasiskām vērtībām. Kambara forma, agresīvs un ātrs dēlis, bet dēļ tehnoloģijām pietiekami atsperīgs un labi kontrolējams. Kļūdas gan nepiedod.
„KAMBARA” formas dēlis – klasiskais un ierastais variants, precīzai un agresīvai braukšanai.
„JUMPER CABLES” Dēļa galos virzienā no centra „V” veida formā ir ievietotas vairākas karbona stīgas, kas palielina atspērienu.
„FROSTBITE” uz dēļa galiem kantes ir nedaudz iegrieztas, un vairāk iznāk uz āru, kas rada papildus saķeri pie ledainiem apstākļiem.
„INFINITE RIDE” – elastība, kurai būtu jākalpo ilgi un daudzu gadu garumā. Ražotnē dēlis tiek ievietots mašīnā, kas to nežēlīgi saliec un, tā teikt, iekustina, lai braucējam tas būtu jau baudāms braukšanas sākumā.
„SQUEEZEBOX” vietās zem stiprinājumiem dēlis struktūrā ir mīkstāks un elastīgāks, kas rada papildus stabilitāti.
„SUPER FLY CORE” tehnoloģija – vertikāli dēļa garumā koks tiek klāts sendviča veidā, mijoties cietas un mīkstas struktūras kokam. Tādā veidā tiek panākta sniega dēļa svara samazināšana, nezaudējot izturību, un palielināta elastība labākam atspērienam snovparkos, un labākai kontrolei frīraida apstākļos.
„DUALZONE EGD” tehnoloģija – koks tiek klāts perpendikulāri sniega dēlim, kas paceltās malas starp stiprinājumiem padara pietiekami izturīgas parka apstākļiem
„TWIN-LIKE” forma, nedaudz cietāks astē un pavisam nedaudz centrēts vairāk uz dēļa aizmuguri.
„DIRECTIONAL FLEX” serde – dēlim atspēriena punkts ir astē.
HONCHO
Visklasiskākais no visklasiskākajiem „Burton” dēļiem. Derīgs visam, ātrs agresīvs, bet tomēr nedaudz platāks, kas palielina stabilitāti, bet samazina manevrēšanu pie agresīvas braukšanas, kā arī lieliski derēs braucējiem ar lielu zābaka izmēru.
„KAMBARA” formas dēlis – klasiskais un ierastais variants, precīzai un agresīvai braukšanai.
„PRO-TIP” – saīsināti abi dēļa gali, tas rada mobilitāti veicot palēcienus vai manevrus pie sarežģītākiem braukšanas apstākļiem, kad dēlis tiek kustināts pēc šūpoļu principa.
„TWIN-LIKE” forma, nedaudz cietāks astē un pavisam nedaudz centrēts vairāk uz dēļa aizmuguri.
„DIRECTIONAL FLEX” serde – dēlim atspēriena punkts ir astē.
Sniega dēļa pamata konstrukcijā tiek izmantota „SUPER FLY CORE” tehnoloģija – vertikāli dēļa garumā koks tiek klāts sendviča veidā, mijoties cietas un mīkstas struktūras kokam. Tādā veidā tiek panākta sniega dēļa svara samazināšana, nezaudējot izturību, un palielināta elastība labākam atspērienam snovparkos, un labākai kontrolei frīraida apstākļos.
„DUALZONE EGD” tehnoloģija – koks tiek klāts perpendikulāri sniega dēlim, kas paceltās malas starp stiprinājumiem padara pietiekami izturīgas parka apstākļiem
BULLET
Lieliski piemērots, lai mācītos braukt. Piedodoša „rokera” forma, „cruise control” ieliekums. Platāks kā regulārais, kas dos papildus stabilitāti, kā arī derēs braucējiem ar lielu kājas izmēru.
„ROKERA” formas dēlis – vienmērīgi ieliekts visā tā garumā, liekums pēc formas atgādina banānu, padara braukšanas stilu plūstošāku.
„TAPER” dēļa deguns ir platāks kā aste, tas nodrošina lielāku stabilitāti pie liela ātruma un piezemējoties no augstuma, jo tā ir vissvarīgākā svara spiediena vieta uz dēļa. Pēc šīs daļas parasti piemēro dēli braucēja augumam un svaram.
„CRUISE CONTROL” dēļa forma ir ieliekta uz visām pusēm, kas padara braukšanu plūstošāku, ar mazākām iespējām kaut kur aizķerties.
„DIRECTIONAL” forma – dēļa priekšgals ir nedaudz garāks.
„TWIN FLEX” serde – atspēriena punkts palēcienam ir vienāds abos dēļa galos
TWC STANDART
Tipisks „all-mountain” tipa dēlis. Lielisks, lai mācītos braukt līdz līmenim, kad jau prasās kāds personiskāks modelis, lai savu talantu attīstītu tālāk.
„ROKERA” formas dēlis – vienmērīgi ieliekts visā tā garumā, liekums pēc formas atgādina banānu, padara braukšanas stilu plūstošāku.
„TAPER” dēļa deguns ir platāks kā aste, tas nodrošina lielāku stabilitāti pie liela ātruma un piezemējoties no augstuma, jo tā ir vissvarīgākā svara spiediena vieta uz dēļa. Pēc šīs daļas parasti piemēro dēli braucēja augumam un svaram.
„DIRECTIONAL” forma – dēļa priekšgals ir nedaudz garāks.
„TWIN FLEX” serde – atspēriena punkts palēcienam ir vienāds abos dēļa galos
BARRACUDA
Frīraida dēlis visā tā būtībā.
„S-ROKERA” formas dēlis – taisns, bet gals sākot no priekšējā stiprinājuma ir ieliekts kā banāns, kas jūtami atvieglo braukšanu „pūdera” apstākļos.
„FROSTBITE” uz dēļa galiem kantes ir nedaudz iegrieztas, un vairāk iznāk uz āru, kas rada papildus saķeri pie ledainiem apstākļiem.
„INFINITE RIDE” – elastība, kurai būtu jākalpo ilgi un daudzu gadu garumā. Ražotnē dēlis tiek ievietots mašīnā, kas to nežēlīgi saliec un, tā teikt, iekustina, lai braucējam tas būtu jau baudāms braukšanas sākumā.
„SUPER FLY 2 CORE” tehnoloģija – vertikāli dēļa garumā koks tiek klāts random veidā, mijoties cietas un mīkstas struktūras kokam. Tādā veidā tiek panākta sniega dēļa svara samazināšana, nezaudējot izturību, un palielināta elastība labākam atspērienam snovparkos, un labākai kontrolei frīraida apstākļos.
„DUALZONE EGD” tehnoloģija – koks tiek klāts perpendikulāri sniega dēlim, kas paceltās malas starp stiprinājumiem padara pietiekami izturīgas parka apstākļiem
„TAPER” dēļa deguns ir platāks kā aste, tas nodrošina lielāku stabilitāti pie liela ātruma un piezemējoties no augstuma, jo tā ir vissvarīgākā svara spiediena vieta uz dēļa. Pēc šīs daļas parasti piemēro dēli braucēja augumam un svaram.
„DIRECTIONAL” forma – dēļa priekšgals ir nedaudz garāks.
„DIRECTIONAL FLEX” serde – dēlim atspēriena punkts ir astē.
„NUG RADUCTION” tehnoloģija, kurā tiek proporcionāli samazināts dēļa garums, bet nezūd tā efektivitāte.
DEJA VU FLYING V
Lieliski paredzēts frīstailam pie Latvijas apstākļiem, tik pat baudāms arī lielos kalnos gan parkos, gan pūderī, gan uz trasēm, ja braukšanas stils nav pārāk agresīvs, tas ir plūstošs un ritmisks, līdzīgs sērfošanai pa viļņiem.
„SPRINGLOADED” formas dēlis – „rokera” un „kambara” formu apvienojums, precīzs un agresīvs zem stiprinājumiem, plūstošs un piedodošs dēļa galos un starp stiprinājumiem.
„FROSTBITE” uz dēļa galiem kantes ir nedaudz iegrieztas, un vairāk iznāk uz āru, kas rada papildus saķeri pie ledainiem apstākļiem.
„INFINITE RIDE” – elastība, kurai būtu jākalpo ilgi un daudzu gadu garumā. Ražotnē dēlis tiek ievietots mašīnā, kas to nežēlīgi saliec un, tā teikt, iekustina, lai braucējam tas būtu jau baudāms braukšanas sākumā.
„JUMPER CABLES” Dēļa galos virzienā no centra „V” veida formā ir ievietotas vairākas karbona stīgas, kas palielina atspērienu.
„PRO-TIP” – saīsināti abi dēļa gali, tas rada mobilitāti veicot palēcienus vai manevrus pie sarežģītākiem braukšanas apstākļiem, kad dēlis tiek kustināts pēc šūpoļu principa.
„SMOOTH RIDE” dēlis absorbē vibrāciju pirms tā nonāk līdz ķermenim.
Sniega dēļa pamata konstrukcijā tiek izmantota „SUPER FLY CORE” tehnoloģija – vertikāli dēļa garumā koks tiek klāts sendviča veidā, mijoties cietas un mīkstas struktūras kokam. Tādā veidā tiek panākta sniega dēļa svara samazināšana, nezaudējot izturību, un palielināta elastība labākam atspērienam snovparkos, un labākai kontrolei frīraida apstākļos.
„DUALZONE EGD” tehnoloģija – koks tiek klāts perpendikulāri sniega dēlim, kas paceltās malas starp stiprinājumiem padara pietiekami izturīgas parka apstākļiem
„TWIN FLEX” serde – atspēriena punkts palēcienam ir vienāds abos dēļa galos
„TWIN” forma – vienāds uz abiem galiem.
„WOMAN’S-SPECIFIC TRUE FLEX” dēlis ir elastīgāks zem stiprinājumiem.
SOCIAL
Lieliski paredzēts frīstailam pie Latvijas apstākļiem, tik pat baudāms arī lielos kalnos gan parkos, gan pūderī, gan uz trasēm, pieļauj arī agresīvāku braukšanu dēļ uzlabotā „overbite frostbite”. Nebūs tik atsperīgs kā „Deja Vu”
„ROKERA” formas dēlis – vienmērīgi ieliekts visā tā garumā, liekums pēc formas atgādina banānu, padara braukšanas stilu plūstošāku.
„OVERBITE – FROSTBITE” uz dēļa galiem kantes ir nedaudz iegrieztas (ŠIM VARIANTAM PAR 0,75MM VAIRĀK, TĀTAD LABĀK), un vairāk iznāk uz āru, kas rada papildus saķeri pie ledainiem apstākļiem.
„SCOOP” – līdzīgi paceltajām malām, arī dēļa galu daļās, vietās, kur jau ir pacēluma leņķis, to vidus ir nedaudz iespiests, kas rada labāku kontroli, pie apstākļiem, kad spiediens uz dēļa galiem ir palielināts – freeride, slaid-boksi, utt..
„JUMPER CABLES” Dēļa galos virzienā no centra „V” veida formā ir ievietotas vairākas karbona stīgas, kas palielina atspērienu.
„TWIN FLEX” serde – atspēriena punkts palēcienam ir vienāds abos dēļa galos
„TWIN” forma – vienāds uz abiem galiem.
„WOMAN’S-SPECIFIC TRUE FLEX” dēlis ir elastīgāks zem stiprinājumiem.
FEATHER
Viegli baudāms all-mountain tipa dēlis. Derēs dāmām. Paklausīgs un mierīgs.
„ROKERA” formas dēlis – vienmērīgi ieliekts visā tā garumā, liekums pēc formas atgādina banānu, padara braukšanas stilu plūstošāku.
„CRUISE CONTROL” dēļa forma ir ieliekta uz visām pusēm, kas padara braukšanu plūstošāku, ar mazākām iespējām kaut kur aizķerties.
„TAPER” dēļa deguns ir platāks kā aste, tas nodrošina lielāku stabilitāti pie liela ātruma un piezemējoties no augstuma, jo tā ir visgalvenākā svara spiediena vieta uz dēļa. Pēc šīs daļas parasti piemēro dēli braucēja augumam un svaram.
„WOMAN’S-SPECIFIC TRUE FLEX” dēlis ir elastīgāks zem stiprinājumiem.
„TWIN FLEX” serde – atspēriena punkts palēcienam ir vienāds abos dēļa galos
„DIRECTIONAL” forma – dēļa priekšgals ir nedaudz garāks.
GENIE
Līdz šim vislabākais „Burton” izgudrojums priekš pirmajiem soļiem stabilā, plūstošā un izsmalcinātā braukšanā. Tiek dēvēts arī par lidojošo paklāju 🙂
„EASY RIDER” Ļoti piedodoša dēļa forma, ieliekts uz visām pusēm, mīksts, un kantes braucot malās paceļas. Lieliska tehnoloģija, lai mācītos braukt.
„FLAT TOP” dēlis ir plakans daļā starp stiprinājumiem, bet pacelts galos. Tas nozīmē stabilitāti.
„WOMAN’S-SPECIFIC TRUE FLEX” dēlis ir elastīgāks zem stiprinājumiem.
„TWIN FLEX” serde – atspēriena punkts palēcienam ir vienāds abos dēļa galos
„TWIN” forma – vienāds uz abiem galiem.
BET TAS NAV VISS!!! Viss ir Burusports veikalos!